• ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
להצעה משתלמת
להצעה משתלמת
שלח פרטים

תרומתם של שטיחים לעיצוב הבית

כיצד מתאימים שטיחים לעיצוב החדר קיים מגוון רחב של סוגי שטיחים, גדלים, דוגמאות וצבעים שונים. כיצד נדע להתאים את השטיח הנכון לעיצוב החדר, מבחינת דוגמה, מידה וצבעים? כשאנחנו מעצבים את סלון הבית או כל חדר אחר, קודם כל, אנחנו בוחרים את צבע הקיר המועדף על דייר החדר, בוחרים את הרהיטים הנחוצים, מבחינת גודל ועיצוב ואת התאורה. שטיחים נבחרים בסופו של דבר, לפי הנתונים הקיימים בשטח. כלומר, השטיחים מותאמים לעיצוב הקיים. בגלל עושר העיצובים בתחום השטיחים,

אנחנו בטוחים שגם אם השארנו את בחירת השטיח לסוף הרשימה של עיצוב הבית, אנחנו כבר נמצא שטיח שייענה על הדרישות שלנו.

תרומתם של שטיחים לעיצוב הביתתרומת מרקם השטיחים לעיצוב הבית

נושא חשוב אשר עולה, גם כשאנחנו מחפשים שטיחים מיוחדים, אנחנו בוחרים אותם לא רק לפי העיצוב שלהם, אלא גם לפי המרקם, שלא פעם, מתברר כקריטריון החשוב ביותר. בין ההחלטה אם לבחור שטיחים מודרניים, קלאסיים, אתניים או מסוג אחר, עומדת גם הבחירה של איזה מרקם ממנו יהיה עשוי השטיח שלנו. מרקמם של שטיחים משפיע על המראה של הסלון לא פחות מהעיצוב ומהצבעים שלהם. אם אתם רוצים שטיחים מודרניים במרקם שעיר או במרקם חלק, נושאים חשובים לא פחות מהעיצוב ומהצבע שלהם.

שטיחים תורמים לאווירת חמימות בית

שטיחים אשר תמיד יישארו מודרניים שטיחים שתמיד יישארו מודרניים, אלה שטיחים בעיצוב קלאסי העשויים מאריגים התואמים לצרכים של המשפחה המודרנית בארץ. שטיחי צמר הארוגים בעבודת יד תמיד ייראו יפים ומודרניים בכל בית. יש משהו בקלאסיקה של שטיחים מצמר העשויים בעבודת יד, הגורם להם להיראות איכותיים לאורך שנים ארוכות וללא לתחליף. שטיחים, כמו וילונות ובדי הריפוד של רהיטים השונים בסלון, הם הגורם "החי" בסלון. הם מעניקים צבע, חמימות ותנועה בחדר העמוס ברהיטים. החמימות והאווירה המתקבלות בזכות נוכחותם של שטיחים לא מתקבלים משום רהיט או חפץ אחר בסלון. הדומיננטיות של שטיחים בכל חדר שבו הם נמצאים, נקבעת על פי העיצוב, הגודל והצבעוניות שלהם.

האם כדאי שטיחים בקיץ?

במדינה חמה כמו ישראל, לא מעט אנשים שואלים את עצמם האם מוצדק להחזיק שטיחים בסלון בימי הקיץ. זו שאלה לגיטימית מאד, אך התשובה אינה חד משמעית. אם נזכור שברוב הבתים בארץ מותקנים מזגנים, כשבבתים רבים מותקנות מערכות של מיזוג מרכזי, שאלת החום ששטיחים מפיצים הופכת לפחות רלוונטית. אצל הרבה משפחות, נוהגים לקפל שטיחים בחורף, לאחסן אותם בפינה מבודדת ולהחזיר אותם בסתיו. בבתים אחרים, אפשר למצוא שטיחים המיועדים לעונת הקיץ, שטיחים קלילים יותר, נוחים לניקוי ונעימים למגע כשאנחנו מסתובבים יחפים בימי הקיץ החמים.

קראו עוד: שטיחי וינטג' 
קראו עוד: שטיחים במבצע