• ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
להצעה משתלמת
להצעה משתלמת
שלח פרטים

בחירה נכונה של שטיח

בחירה נכונה של שטיחעם מבחר כל כך מגוון של צבעים, חומרים ועיצובים, זו יכולה להיות משימה לא פשוטה לבחור את השטיח הטוב ביותר עבור הבית שלך. הגן על ההשקעה שלך ובחר את השטיח הטוב ביותר עבור הבית שלך עם כמה טיפים לקניית שטיח. שום דבר לא משתווה לתחושה הרכה והמפנקת של שטיח מתחת לרגליים שלך. כמו כן, שטיחים מספקים לילדים מקום בטוח ונוח לשחק בו ואף עלול להפחית את הסיכון לפגיעה.
אז שטיחים עבור חדרי הילדים הם אופציה מצוינת, ותוכלו לבחור אצלנו את השטיח המתאים ביותר עבור החדר.

בחירת צבעים לשטיח

החלטת לרכוש שטיח? מעולה! אך עם כל כך הרבה צבעים ועיצובים זמינים, בחירת הגימור הנכון יכולה להיות החלק הקשה ביותר בהחלטה לקנות שטיח. על מנת לצמצם את החיפוש, בחר בגוונים התואמים את מצב הרוח הכללי או הטון שברצונך להגדיר לכל חדר. נסה גוונים ירוקים על מנת ליצור סביבה רגועה, או אדומים כדי להפוך חלל גדול לנעים יותר. צבעים בהירים יכולים להפוך חדרים קטנים להיראות גדולים יותר ופתוחים יותר. לפני שתתמקד על גוון ניטראלי, עליך להחליט אם אתה מעוניין שהשטיח שלך ישרת כמוקד או שיתמזג עם הרקע. אם אתה מעוניין שיצירת אמנות או ריהוט ישמשו יודגשו, הימנע משטיח בעיצוב מונוטוני.

בבחירת שטיח איכותי לא חוסכים

אל תתפתה להתקמצן על שטיח כדי לחסוך כמה שקלים! בדיוק כפי שבניין צריך יסודות מוצקים, כך שטיחים איכותיים מסתמכים על שכבת הריפוד לתמיכה. לא ניתן לראות את ריפוד השטיח, אבל בהחלט ניתן לזהות את בלאי במידה ורכשת שטיח לא איכותי. ריפוד תומך בשטיח שלך במשך שנים של שימוש, שכן הוא מונע מהסיבים מלהתפרק עם הזמן. אפילו השטיח המפואר ביותר לא חייב לעלות הון. אצלינו בשטיחי ששון תוכל למצוא שטיח שיתאים לאורח החיים שלך ולתקציב שלך. הפק את המרב מכל תקציב על ידי בחירת השטיח הטוב ביותר עבור כל חדר.

בחירת שטיח נכונהבחירת שטיחים בהתאם לסוג החדר

שטיחים עם סיבים ארוכים יתאימו יותר לחדרים עם פחות תנועה כמו חדרי שינה, חדר אמבטיה סלון, וכן שטיחים עם סיבים קצרים וצפופים יתאימו לחדרים עם תנועה גבוהה יותר, חדרי עבודה או במקומות הומי ילדים. על מנת לשמור על השטיח שלך בצורה הטובה ביותר לאורך זמן שאל תמיד את איש המכירות על דרישות ניקוי ותחזוקה, באיזו תדירות עליך לנקות את השטיח שרכשת ובאילו מוצרים עליך להשתמש.

אנו בשטיחי ששון נשמח לעזור לך ולהתאים את השטיח הטוב ביותר עבורך ועבור ביתך - אז צור קשר!

קראו עוד: שטיחים במבצע
קראו עוד: שטיחים אפגניים