• ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
להצעה משתלמת
להצעה משתלמת
שלח פרטים

ניקוי שטיחים וריפודים בשיטות שונות

ניקוי שטיחים וריפודים בשיטות שונות
בין אם אתם מעוניינים להסיר עובש מהשטיחים או הריפודים שלכם, לנקות כתמים שונים או כל לכלוך אחר, כדאי לזכור כמה דברים. ניקוי ריפודים, חיטוי מזרנים וכל מה שקשור בהיגיינה שלנו, מחייב הקפדה על חומרים נכונים. בסופו של דבר, אנחנו ישנים ויושבים על רהיטים אלו.

מעוניינים להסיר עובש מהרהיטים? לא סתם אנחנו משתמשים במילה רהיטים, היות ועובש עשוי לצוץ במקומות מגוונים ומפתיעים למדיי. ניקוי שטיחים וריפודים מצריך חומרי ניקוי ייעודיים, ואם אתם לא חובבי ניקיון גדולים, תמיד תוכלו להסתייע בשירותיהן של חברות ניקוי מומלצות. חברת ניקוי מומלצת משתמשת בחומרי ניקוי ייעודיים, המיועדים לסוגי הבדים של השטיח והריפוד. הקליקו כעת עבור ניקוי בשיטה מקצועית לריפודים ושטיחים.

איך לצלוח ניקוי ריפודים, שטיחים ומזרנים
בכל מקרה בו משתמשים בסוגי חומרי ניקוי לא נכונים, יש לשים לב כי יכול להיגרם נזק לרכוש שלכם ולציוד, לרהיטים ולכל פריט אחר אשר משולב בו בד. ניקוי ריפוד מכל סוג, בין אם יש צורך להסיר עובש או זוגי כתמים אחרים, מתבצע על ידי חברת הניקיון בשיטות שונות.

לעיתים ניקוי ספות למשל, מצריך שימוש במכונות עוצמתיות הפועלות בשיטה של התזת חומרי ניקוי ושאיבתם (התזה ויניקה). כמובן שתוכלו להשתמש בשיטות ביתיות שונות, אך יש לשים לב כי במקרים מסוימים, גם שיטות ביתיות עלולות לגרום לנזקים בציוד. אם למשל משתמשים בסודה, לימון או חומץ, יש לזכור לוודא קודם את "עמידות החומר". מה ז"א עמידות החומר? מאוד פשוט, קודם כל יש לבדוק בפינה נסתרת כלשהי (של הספה, המזרן או השטיח והריפוד) שלא נגרמת למשל דהייה או ירידה של צבע הריפוד או הרהיט.

הסרת כתמים מריפודים
כאשר מתמודדים עם סוגי כתמים מאוד עיקשים, חשוב לזכור שישנן שיטות ניקוי שונות שבעזרתן ניתן להסיר בהצלחה כתמים אלו. יחד עם זאת ששיטות ניקוי מסוימות עשויות לחולל פלאים בהורדת כתמים, חשוב גם להבחין בין סגי הכתמים.
אם למשל אתם מתמודדים עם כתמים הקשורים בהפרשות גוף שונות, בדרך כלל מומלץ גם לבצע חיטוי הרהיט לאחר הניקוי. חיטוי מזרנים מומלץ מאוד לפחות פעם בשנה (המקפידים מבצעים חיטוי מזרן כל חצי שנה), היות ובמהלך השינה שלנו אנו מפרישים לא מעט זיעה, מזילים ריר והפרשות גוף שונות.

האם מזרנים סופגים לכלוך? חיטוי מזרנים וניקוי
למעשה, אם תקראו מחקרים בנושא, תגלו כי מזרן צובר משקל לא קטן במהלך השימוש בו ובמשך הזמן. במילים אחרות, אם קניתם מזרן ששוקל 15 קילו, לאחר שנה הוא עשוי לשקול 18 קילו ויותר. מדוע? מכיוון ובמהלך הלילה אנחנו מפרישים חומרים המצריכים חיטוי.

לאחר כשנה, המזרן שלנו כבר יהיה ספוג ויצריך ניקוי מזרנים מקצועי. שימו לב שאם אתם מתמודדים עם כתמים של עובש, ההמלצה היא ניקוי מאוד עדין. חובה לזכור, כל ניסיון להסיר באגרסיביות עובש מריפוד, ייגמר בכך שהנבגים של העובש יחדרו עמוק יותר אל הריפוד.