• ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
להצעה משתלמת
להצעה משתלמת
שלח פרטים

טיפים לניקוי ספות

כשאנחנו נכנסים אל אולם התצוגות של חנות הספות, הספות כולן נראות לנו מרשימות, נקיות וכאלה שכנראה גם תישמרנה כך לנצח. בחנות הכול נראה אפשרי יותר... הבעיה שלנו היא אחרי שהספה כבר בבית. אכלנו עליה, נשפך, טפטף ונזל, הילדים קפצו עליה או שהיא כבר סתם כך התיישנה, או אז אנחנו מגלים כי לא לעולם חוסן וכל ספה מאבדת איכשהו מזוהרה. אך האמת היא שזה לא כ"כ נורא כי יש דרך לחדש אותה.

הספה בסלון בדרך כלל משמשת מאוד את כל בני הבית. אנחנו מוצאים את עצמנו יושבים שעות רבות על הספה סביב היממה. אם זה כשאנחנו יושבים עם כוס הקפה בבוקר ואם זה כשאנחנו רוצים לנוח מעט בשובינו מיום עבודה. אנחנו חוזרים שוב לשבת על הספה בערב עם בני המשפחה ובקיצור, מתפנקים עליה ונהנים ממנה בלי סוף. ברור שכל זה מותיר עליה חותם. לפעמים קצת מטפטף מכוס הקפה, לעיתים זה אוכל שומני שנשפך וברוב המקרים מדובר בהתיישנות של הספה מרוב שימוש הגורם לבלאי כמו קרעים, שפשופים בריפוד, כתמים כאלה ואחרים ועוד. אז מה עושים? מחדשים את הספה! אבל לפני שנגיע עד לחידוש הספה, ננסה ללמוד מעט איך אנחנו יכולים בכל זאת לטפל בספה ולנקות אותה בעצמנו.

מתחזקים את הספה

טיפ מספר 1 – שומרים על הספה

זה אולי טיפ מעט טיפשי אבל תמיד טוב לרענן נהלים וכללים בבית. אם עכשיו קניתם את הספה או שהיא חזרה זה עתה מטיפול של ניקוי ספות בירושלים, הודיעו לבני הבית שמהיום שומרים על הספה. לא אוכלים עליה, לא שותים עליה והילדים לא הופכים אותה לטרמפולינה לעת מצא.

טיפ מספר 2 – מגבונים בהישג יד

כדאי מאוד לשמור באזור הספה חבילת מגבונים. כך בכל פעם שייווצר לכלוך כלשהו על הספה, תנגבו אותו מיד. כך הלכלוך לא יתקבע בפנים והספה תישאר חדשה ויפה.

טיפ מספר 3 -  שואבים את האבק

אם הספה עשויה מריפוד בד, חשוב מאוד להקפיד על שאיבת אבק באופן קבוע. השאיבה מסייעת לנו לשמר על הריפוד שיישאר רענן, טרי וצח.

טיפ מספר 4 – קונים חומרי ניקוי מתאימים

המדף של חורי הניקוי בחנויות מכיל היום הרבה מאוד חומרים לכל מטרה. אל תשתמשו במשהו אוניברסלי לכל הבית. במיוחד לא לספה. השקיעו בחומר ייעודי ותיהנו מספה בוהקת ונקייה.

גם השטיח דומה מאוד לספה ועם תחזוקה נאותה תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן.

ניקוי ספות כמו גם ניקוי שטיחים באופן עקבי וקבוע חוסך הרבה עמל וגם הרבה כסף.