• ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
להצעה משתלמת
להצעה משתלמת
שלח פרטים

הכתמים השכיחים ביותר על השטיח שלכם

ההשקעה הראשונה שלכם היא עם רכישת השטיח. ההשקעה השניה היא עם שגרת התחזוק לשטיח שלכם. לא מדובר על מלאכה סבוכה ומורכבת, אלא בעיקר על תשומת הלב שלכם שיכולה להסתכם בשאיבת השטיח בלבד. קרה ונוצר כתם על השטיח? אין כל סיבה לרכוש חדש – ניתן לנקות את כל הכתמים!

החורף כאן ואיתו גם הבוץ

אולי כאנשים מבוגרים אתם מתאמצים רבות על מנת לשמר את הנראות המטופחת והנקייה של השטיח הביתי שלכם. עם זאת, ילדים לא תמיד מודעים לחשיבות הרבה, והמון פעמים בתום הם אלו המפגישים בין השטיח שלכם ובין כתמים. עונת החורף מביאה עמה לא רק גשמי ברכה ואווירה חמימה למרות מזג האוויר הקר, אלא גם שלוליות עם בוץ שהילדים מביאים זכר מהם הביתה. מספיקה פעם אחת בלבד על מנת שילדכם ישכח להוריד את המגפיים בכניסה אל הבית, וכך השטיח מוכתם מבוץ.

הימנעו מכתמי האבק עם שאיבתו

אם חשבתם שהאבק יכול להזיק לכם אך ורק בכל הקשור לתגובות אלרגיות, דעו כי הוא גם יכול לייצר כתמים. שטיחים שלא מתוחזקים כנדרש עם שגרת שאיבה בתדירות גבוהה, יכולים לסבול בסופו של דבר מכתמים הנוצרים בעקבות האבק. כתמים אלו משתקפים בצבע צהוב, כאשר הם נוצרים לאחר הזנחה ממושכת. עם שירותי ניקוי שטיחים יעילים ואיכותיים ניתן להסיר גם את כתמי האבק מהשטיח שלכם.

ארוחת ערב בסלון? כתמים שומניים על השטיח

למרות שישנה פינת אוכל גדולה ומרווחת בבית שלכם, עדיין המון פעמים כייף מאד לאכול בסלון אל מול הטלוויזיה. לרוב, ניתן לייחס את הכתמים השומניים של המזון דווקא לילדים שלא מספיק נזהרים באכילתם, אך לא אחת גם אנשים מבוגרים יוצרים את הכתמים שעל השטיח. כתמים אלו נוצרים מנפילתה של צלחת מזון עם פסטה או פיצה על השטיח, חטיפים שומניים כמו במבה או ביסלי על השטיח, וכמובן שגם נוצרים כתמים ממשקאות כמו קפה, קולה ושוקו. את כל הכתמים האלו ניתן להסיר בסופו של דבר, כאשר הדרך למזער את סיכוי היווצרות הכתמים היא עם אכילה בפינת האוכל הרחק מהשטיח.

התרומה העיצובית של השטיח בבית שלכם

מדוע חשוב כל כך לנקות את השטיח? מעבר לכך שמדובר על נראות אסתטית שלא תרצו להתפשר עליה, הרי ששטיח שאינו נקי יכול לייצר גם בשלבים מתקדמים פטריות ועובשים שפשוט פוגעים בבריאות באופן ישיר. כשם שחשוב לנקות אבק מהשטיח לדוגמא, כך גם חשוב עם ארונות הזזה ועם כל רהיט אחר שנצבר עליו כמויות אדירות של אבק.

בשונה מהשטיח הביתי, ארון ההזזה שלכם יכול להיות מתוחזק בצורה קלה ופשוטה יותר: כל הנדרש מכם עם פתרון אחסון הנוח שיש לכם הוא לנקות אבק אחת לשבוע – מה שישמר את הנראות הנעימה וגם יבטיח כי כמויות האבק לא יכתימו את פריטי הלבוש שלכם.