• ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
להצעה משתלמת
להצעה משתלמת
שלח פרטים

הזמנת חברת ניקיון לניקוי שטיחים וספות

ניקיון הבית הוא הליך שבשגרה עבור כל משפחה ממוצעת בין אם הם מבצעים את הניקיון באופן עצמאי ובין אם הם מבצעים אותו באמצעות עוזרת משק בית. כך או אחרת, ישנם רהיטים ואביזרים שהניקוי ללא מכשור מתאים הוא כמעט בלתי אפשרי ועל כן נכון להיעזר בחברה חיצונית המתמחה בכך.

אחד הרהיטים אותם קשה לנקות באביזרים ביתיים הם ספות וכך גם שטיחים, בין אם אלו הם שטיחים מעוצבים, שטיחים בחדרי הילדים וכיוצא בזאת. על מנת לאתר עבורכם את הפתרון האידיאלי, המשיכי אתנו ליתר הכתוב וקבלו רעיונות לניקוי השטיחים והספות בביתכם.

כיצד מבצעים ניקוי מקצועי

את ניקוי השטיחים וניקוי הספות ניתן לבצע באמצעות חברה חיצונית אשר מחזיקה במכשור מתקדם  לרבות מכונה אשר עובדת בשיטת הזרקה ויניקה. המכשור אינו גדול אך הוא בהחלט עושה את העבודה הרבה מעבר למצופה. כדי להפעיל את המכונה נדרש חיבור לחשמל ומעט מים אותם ייקחו המפעילים לרוב מהברז בביתכם.

המכונה תזריק מים הישר אל הספה או השטיח ורגע אחרי היא יונקת את המים עם הלכלוך אותו הם הציפו מעל פני השטח, כך שבסיום העבודה הספות יצאו נקיות למשעי. המכונה בעת העבודה עושה רעש סביר והיא אינה מפיצה חומרים רעילים כך שכל אדם ובכל גיל יכול להישאר בבית במהלך העבודה.

כיצד לבחור חברת ניקיון

כל עוד קבלתם את ההחלטה או שהתעורר בכם הצורך העז לבצע ניקוי ספות, ריפודים, או ניקוי שטיחים, נכון לבחור חברת ניקיון שתבצע עבורכם את המשימה על הצד הטוב ביותר. איך תבחרו לעצמכם חברת ניקיון? בשלב הראשון נכון לפנות אל המלצות מאנשים שאתם מכירים או לחילופין לקבל המלצות מהרשת אודות חברת ניקיון זו או אחרת.
לאחר שיש בידיכם רשימה של מספר חברות, עליכם לפנות להתקשר אל חברה חברה ולבחון אל מולה את האפשרות שתגיע להעניק לגם שרות.

חברה מקצועית תאפיין אתכם את הצורך, היא תבחן איזו ספה או שטיח אתם מבקשים לנקות ואת הסיבה לכך. ככל שתשובתכם תהיה מדויקת יותר, כך תוכל החברה להעניק לכם שרות טוב יותר. במעמד השיחה הטלפונית, נכון לשאול באיזה ציוד משתמשת החברה ולקרוא אודותיו מעט, כך תוכלו לדעת האם הציוד ראוי לשימוש האישי שלכם או לאו.
אם הציוד מתקבל על דעתכם, זה הזמן לקבל הצעת מחיר אודות העבודה אותה צפויה החברה לבצע. המחיר על פי רוב הוא קבוע ואינו ניתן למשא ומתן, אך לשם התענוג שלכם והשקט הנפשי שלכם, אתם יכולים לשאול האם ניתן לכווץ מעט במחיר.

לסיכום – אם יש ברשותכם ספה, שטיח או כל רהיט אחר אותו אתם מבקשים לנקות, יש באפשרותכם להזמין חברה מקצועית שתבצע עבורכם את העבודה באמצעות מכשור מתקדם ויעיל וכל זאת בעלות הגיונית.