• ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
להצעה משתלמת
להצעה משתלמת
שלח פרטים

בואו להזמין את השטיח שלכם אצל דוד ששון!

רציתם לעצב את הבית בסגנון מיוחד? לפרוס שטיח שנראה בדיוק כמו שחלמתם? להכין מתנה מקורית? בואו להזמין אצלנו! כי אנחנו מציעים לכם שפע אפשרויות בתחום השטיחים.

כאשר מעצבים את מראה הבית וחושבים על האווירה ועל העיצוב הרצוי, חשוב לקחת בחשבון כל פריט ואלמנט במקום. ואכן, גם השטיחים לוקחים חלק דומיננטי בתהליך העיצוב. לא פלא שלקוחות תרים אחר השטיח המושלם שישווה למקום את המראה הרצוי בהתאמה מלאה למכלול הקיים בשטח. אם גם אתם חולמים על שטיח מוצלח בעיצוב אישי - אנחנו הכתובת שלכם.

על האפשרויות הקיימות:

דוד ששון הינו אמן בתחום עיצובי שטיחים. את היצירות שלו ניתן לראות באתר וכן בביקור פיסי בבית העסק אשר בנמל תל אביב. ניתן להתרשם ממבחר עצום של שטיחים בסגנונות שונים ובעיצובים מרהיבים. אמנם ייתכן ואתם תוכלו למצוא את השטיח שמוצא חן בעיניכם ומתאים למבנה שלכם. אך יתכן שאתם מחפשים משהו ספציפי ומוגדר מאוד. יכול להיות שאתם צריכים שטיח ייחודי שיתאים וישתלב בדיוק עם מכלול האלמנטים שקיים בבית שלכם. אם אכן כך הם פני הדברים, יש לנו את היכולת לספק לכם את הצורך.

וזאת באמצעות שירות של יצירת שטיח בהזמנה אישית - בדיוק לפי רצונכם. תהליך כזה יכול להתבצע בכמה דרכים. דרך אחת היא יצירת שטיח מותאם לכם על פי דגמים קיימים. לדוגמה, אתם מתרשמים משטיח מסוים ומהדיגום שלו, אבל הייתם רוצים אותו בשילוב צבעים שונה, בצורה שונה או בגודל מותאם אישית. אתם יכולים בהשראת השטיח המקורי להזמין את השטיח שלכם מותאם אישית לצורך שלכם. אנחנו נייצר עבורכם את השטיח שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים אותו. כמובן שנבדוק שהתוצאה שתתקבל אכן תהיה נאה, ושהדגם שבחרתם מתאים לגודל הרצוי לכם.

דרך נוספת היא להתחיל מאפס. אתם יכולים לתת לדמיון שלכם כר נרחב לרעיונות ועיצובים משלכם. אתם מדמיינים את הדיגום, את הצבעים ואת הצורה של השטיח. תכנון זה יכול להיעשות בעזרת דוד ששון אמן השטיחים או בעזרת מעצב הפנים שלכם. וכמובן – הטעם האישי שלכם יכול למצוא לו כאן ביטוי של ממש.

בואו להתרשם ממבחר עצום של שטיחים בסגנונות שונים. תגלו כי מדובר בעולם רחב של עיצובים מרהיבים. זה יכול לתרום הרבה מאוד יופי ועניין גם לבית שלכם וגם לבתים של אחרים כ- מתנה מקורית! בואו לששון שטיחים להתרשם ממבחר עצום ושירות מעולה – עד לקבלת השטיח המושלם שעליו חלמתם בדיוק.